MOKYTOJAI:
- Egidijus Šarmavičius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, pirmininkas (el. paštas: egidijus.sarmavicius@karaliusmindaugas.lt).
- Loreta Vyšniauskienė, istorijos mokytoja metodininkė, sekretorė; (el. paštas: loreta.vysniauskiene@karaliusmindaugas.lt).
- Gabrielė Fetingė, anglų, ispanų kalbos mokytoja, (el. paštas: gabriele.fetinge@karaliusmindaugas.lt).
TĖVAI:
- Urtė Žukauskaitė-Zabukė (el. paštas: urtezukauskaite@gmail.com ).
- Markas Paura (el. paštas: pauramark@gmail.com).
- Mindaugas Sokas (el. paštas: sokas.mindaugas@gmail.com ).
MOKINIAI:
- Ignas Jankauskas, 6b kl. (el. paštas: ignas.jankauskas@karaliusmindaugas.lt).
- Ugnė Žilinskaitė, 8a kl. (el. paštas: ugne.zilinskaite@karaliusmindaugas.lt).
VIETOS BENDRUOMENĖS ATSTOVAS:
1. Vilius Kuzminskas (el. paštas: vilius.kuzminskas@gmail.com).
Mokyklos tarybos kompetencija:
1. teikia siūlymus dėl Mokyklos veiklos perspektyvų, pagrindinių veiklos krypčių, ugdymo ir mokymo organizavimo tvarkos;
2. pritaria Mokyklos metiniam veiklos planui, strateginiam planui, Mokyklos darbo tvarkos taisyklėms, ugdymo planui;
3. inicijuoja Mokyklos bendruomenės ir visuomenės bendradarbiavimą, telkia Mokyklos bendruomenę Mokyklos uždaviniams spręsti, ugdo ir plėtoja Mokyklos kultūrą;
4. teisės aktų nustatyta tvarka skiria atstovus į mokytojų atestacijos komisiją;
5. teikia siūlymus dėl Mokyklos veiklos tobulinimo, saugių darbo, mokinių ugdymo ir globos sąlygų sudarymo, talkina formuojant Mokyklos materialius ir intelektinius išteklius;
6. teikia siūlymus dėl metų finansinių sąmatų sudarymo, analizuoja ūkinę, finansinę veiklą;
7. svarsto nebiudžetinių lėšų kaupimo Mokyklos sąskaitoje galimybes, teikia siūlymus dėl jų paskirstymo ir panaudojimo;
8. kiekvienais metais vertina Mokyklos direktoriaus metų veiklos ataskaitą ir teikia savo sprendimą dėl ataskaitos Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai;
9. mokytojų tarybos teikimu svarsto mokinio elgesio normų pažeidimus, teikia siūlymus Mokyklos direktoriui;
10. teikia siūlymus dėl Mokyklos psichologinio mikroklimato, nagrinėja demokratinių santykių formavimąsi, inicijuoja Mokyklos, šeimos ir visuomenės bendradarbiavimą, analizuoja bendradarbiavimo galimybes ir patirtį, inicijuoja naujas jo formas, teikia siūlymus Mokyklos direktoriui;
11. sprendžia kitus klausimus, kurie nepriskiriami kitų Mokyklos savivaldos institucijų ar Mokyklos direktoriaus kompetencijai.
Atnaujinta: 2024-12-05
Pamokų laikas